Marc Rosell 3ºD
17/6/12
Gioconda
17/4/12
Panoramica Sant Jordi
3/2/12
Els hamsters s' escapen!
31/1/12
el meu segon treball de clonació!
24/1/12
Filtres de gimp (Falcó)
17/1/12
Clonació
Aquest es el meu treball de clonació!
Entradas más recientes
Entradas antiguas
Inicio
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
Datos personales
Marc
Hola, Hem dic Marc Rosell, tinc 14 anys y vaig a la classe de 3ºD y aqui posaré els meus treballs de imex. (imatge y expressió)
Ver todo mi perfil