17/1/12

Clonació

Aquest es el meu treball de clonació!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Datos personales

Hola, Hem dic Marc Rosell, tinc 14 anys y vaig a la classe de 3ºD y aqui posaré els meus treballs de imex. (imatge y expressió)